Global Point stawia na GutPR
Z początkiem stycznia 2012 firma Global Point, dystrybutor marki Globall, powierzyła obsługę komunikacyjną wyspecjalizowanej w działaniach dla branży budowlanej, wnętrzarskiej i instalacyjnej agencji GutPR.
W pierwszym etapie spółka GutPR będzie odpowiedzialna za stworzenie strony internetowej dla marki akcesoriów malarskich Globall - wraz z dostarczeniem kontentu na www.globall.com.pl.
Umowa obejmuje także obsługę w zakresie relacji z mediami dla marki Globall oraz prowadzenie biura prasowego na stronie firmy.
Za obsługę klienta odpowiedzialny jest Rafał Wójcicki.
Umowa ma charakter długoterminowy.
Dołącz do dyskusji: Global Point stawia na GutPR
Oni pewnie z Chin to sprowadzają
Wałek blokował się podczas malowania!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Remontowaliśmy z mężem dom i kupowaliśmy produkty do domu.
Wałki nie nadają się do malowania.Farba jegger sprowadzana z izraela nie kryje tak jak powinna ....
Ostrzegamy innych którzy chcą kupić ich wyroby