„Glamour” z wirtualną influencerką na okładce
W środę, 22 lutego trafił na rynek marcowy numer miesięcznika „Glamour”. Na okładce znalazła się wirtualna influencerka Wero.
- Wero to awatarka z misją. Może nie istnieje naprawdę, ale jej wpływ na świat jest jak najbardziej realny. Chce go zmieniać tak, by było w nim więcej równości i różnorodności. Pomimo nierealnej powłoki, jak z filmu science fiction, Wero to zwykła dziewczyna, która marzy o lepszej przyszłości - informuje biuro prasowe Grupy Burda.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Wero została stworzona według koncepcji redakcji „Glamour” i Glamour.pl, wspólnie ze studiem Wearfits (które tworzy m.in. wirtualne przymierzalnie) i z marką Converse (wewnątrz wydania znajdują się kody QR umożliwiające wirtualne przymierzenie butów marki).
Na okładce najnowszego wydania Glamour znajduje się kod QR umożliwiający wirtualne przymierzenie butów, które Wero ma na sobie. Żeby samemu zapozować do zdjęcia z wirtualną influencerką wystarczy zeskanować kod QR widniejący na str. 6, w edytorialu, obok zdjęcia redaktor naczelnej Katarzyny Dąbrowskiej.
- Wirtualna influencerka Wero na okładce „Glamour” pokazuje kierunek, w jakim idzie brand „Glamour” w Polsce. Jesteśmy innowacyjni, odważni i uważni na potrzeby naszych czytelniczek i użytkowniczek. Stworzyliśmy awatarkę, która odzwierciedla wartości „Glamour” - otwartość, inkluzywność, wrażliwość społeczną, ale też znajomość najnowszych trendów i potrzeb pokolenia Z - komentuje Katarzyna Dąbrowska, redaktor naczelna magazynu „Glamour”.
Dołącz do dyskusji: „Glamour” z wirtualną influencerką na okładce
Nuda.
Dawn czy Dusk z początków lat 2000. Marzenie!