SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Gesty znaczą więcej” w globalnej kampanii za 100 mln dolarów hoteli Sheraton

Startuje pierwsza od kilku lat globalna kampania reklamowa sieci hotelowej Sheraton Hotels & Resorts, prowadzona pod hasłem „Gesty znaczą więcej”. Akcja, o budżecie wynoszącym 100 mln dolarów, ma prezentować zmiany wprowadzane w hotelach oraz ich odświeżoną identyfikację wizualną.

Sieć Sheraton Hotels & Resorts jak na razie wprowadziła do swojego lobby baru nowe menu Paired, uruchomiła submarkę Sheraton Grand obejmującą najlepsze hotele Sheraton na całym świecie oraz wdrożyła swoją odświeżoną identyfikację wizualną, przebudowując odpowiednio własny serwis internetowy. Na najbliższe pięć lat zapowiada otwarcie ponad 150 nowych obiektów oraz innowacyjne rozwiązania z zakresu obsługi gości.

- Jesteśmy na początku pięcioletniej drogi, podczas której będziemy tworzyć rzeczywistość oraz zmieniać wizerunek marki Sheraton - zapowiada powiedział Adam Aron, p.o. prezesa Starwood Hotels & Resorts, właściciela sieci Sheraton. - Dzięki nowej kampanii reklamowej zamierzamy zwrócić uwagę na naszą markę, podkreślić jej dziedzictwo i przede wszystkim dać konsumentom powód, aby przyjrzeli się ofercie Sheratona na nowo - dodaje.

W kampanii - pod wspólnym hasłem „Gesty znaczą więcej” - pokazywani są zarówno goście, jak i pracownicy hoteli Sheraton. Reklamy promują takie usługi i marki jak oferta kulinarna Paired, oferta organizacji spotkań, Sheraton Club, Sheraton Grand i gwarancja wygodnego snu.

Akcja reklamowa zaczęła się już w prasie (m.in. „Wall Street Journal”, „The New York Times”, „Fortune”, „Forbes”, „Forbes Life”, „Sydney Morning Herald”, „Shanghai Morning Post” i inne pisma ekonomiczne i branżowe), a 21 września startuje w telewizji (m.in. ABC, ESPN, CNBC i CNN International), będzie też prowadzona w internecie (m.in. YouTube, AOL i Facebook).

Jest to pierwsza od ponad 10 lat kampania hoteli Sheraton obejmująca telewizję. Potrwa na różnych rynkach do 2017 roku, jej budżet wynosi 100 mln dolarów. Na razie będzie realizowana głównie w Stanach Zjednoczonych.

Zdjęcia do reklam graficznych wykonał fotograf Marek Seliger w hotelu Sheraton Chicago Hotel & Towers, natomiast spot - nakręcony w hotelu Sheraton w Sydney - wyreżyserował David Edwards.

Kreacją reklam zajęłay się agencje Publicis Group i Marcel New York, a za planowanie i zakup mediów w Ameryce Północnej odpowiadają firmy PGR Media i Razorfish.

Dołącz do dyskusji: „Gesty znaczą więcej” w globalnej kampanii za 100 mln dolarów hoteli Sheraton

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl