George Clooney obok gwiazdy „Gry o tron” w reklamie Nespresso
W nowej reklamie Nespresso globalny ambasador marki, George Clooney, wciela się w rycerza ratującego królestwo. W roli królowej występuje zaś znana z kreacji Margaery Tyrell w „Grze o tron” Natalie Dormer.
60-sekunowa reklama „The Quest” przenosi widzów początkowo do świata najdawniejszych dworów królewskich, rodem z hitowego serialu „Gra o tron”. Clooney jako rycerz ratujący kraj pada na kolana przed królową, która gra Natalie Dormer. W pewnym momencie baśniowa fikcja znika, ustępując miejsca pełnej sali kinowej. Do niej i do współczesnego świata, łamiąc czasoprzestrzeń, przenosi się także Clooney w zbroi rycerza.
Kampania z udziałem George'a Clooneya i Natalie Dormer emitowana jest w 30 krajach, za jej przygotowanie odpowiada McCann. Amerykański aktor jest ambasadorem reklamowym marki kawy od kilkunastu lat.
W ubiegłym roku motywem przewodnim kampanii Nespresso z udziałem Clooneya były kultowe sceny z jego filmów, m.in. „Psycho”, „Easy Rider”, „Smokey and the Bandit”, „Seabiscuit”, „Muppets”.
Dołącz do dyskusji: George Clooney obok gwiazdy „Gry o tron” w reklamie Nespresso