'Galileo' hitem Czwórki
Nowe odcinki programu "Galileo" notują bardzo dobre wyniki oglądalność. Cztery premierowe wydania magazynu pokazane w marcu zgromadziły średnio 520 tys. widzów, popołudniowe powtórki śledzi zaś 475 tysięcy osób.
Premierowe wydania, nadawane w soboty i niedziele o 19.00 mają 3,35 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 3,68 proc. udziału w komercyjnej grupie docelowej 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.
Godzina 19.00 |
4+ |
Age |
|
Data | AMR | SHR % | SHR % |
07-03-2009 | 371043 | 2,51% | 3,00% |
08-03-2009 | 565921 | 3,49% | 3,82% |
14-03-2009 | 547367 | 3,79% | 4,50% |
15-03-2009 | 604284 | 3,61% | 4,17% |
średnio | 520808 | 3,35% | 3,86% |
Rekordowy udział w rynku notują powtórki magazynu nadawane w te same dni, tyle że o 11.00. W grupie 4+ zbierają 5,23 proc. udziału w rynku, zaś w komercyjnej grupie docelowej aż 6,98 proc. udziału ( najlepszy odcinek 9,2 proc. udziału w rynku).
Godzina 11.00 |
4+ |
Age |
|
Data | AMR | SHR % | SHR % |
08-03-2009 | 751140 | 7,22% | 9,20% |
14-03-2009 | 163545 | 2,43% | 2,18% |
15-03-2009 | 514981 | 5,09% | 7,66% |
średnio | 475348 | 5,23% | 6,98% |
Ponad 27 proc. widzów magazynu pochodzi z największych miast. Nieco chętniej od kobiet oglądają go mężczyźni.
Dołącz do dyskusji: 'Galileo' hitem Czwórki