SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Galileo' hitem Czwórki

Nowe odcinki programu "Galileo" notują bardzo dobre wyniki oglądalność. Cztery premierowe wydania magazynu pokazane w marcu zgromadziły średnio 520 tys. widzów, popołudniowe powtórki śledzi zaś 475 tysięcy osób.

Premierowe wydania, nadawane w soboty i niedziele o 19.00 mają 3,35 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 3,68 proc. udziału w komercyjnej grupie docelowej 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.

Godzina 19.00

4+

Age
(16 - 49)

Data AMR SHR % SHR %
07-03-2009 371043 2,51% 3,00%
08-03-2009 565921 3,49% 3,82%
14-03-2009 547367 3,79% 4,50%
15-03-2009 604284 3,61% 4,17%
średnio 520808 3,35% 3,86%

Rekordowy udział w rynku notują powtórki magazynu nadawane w te same dni, tyle że o 11.00. W grupie 4+ zbierają 5,23 proc. udziału w rynku, zaś w komercyjnej grupie docelowej aż 6,98 proc. udziału ( najlepszy odcinek 9,2 proc. udziału w rynku).

Godzina 11.00

4+

Age
(16 - 49)

Data AMR SHR % SHR %
08-03-2009 751140 7,22% 9,20%
14-03-2009 163545 2,43% 2,18%
15-03-2009 514981 5,09% 7,66%
średnio 475348 5,23% 6,98%

Ponad 27 proc. widzów magazynu pochodzi z największych miast. Nieco chętniej od kobiet oglądają go mężczyźni.

Dołącz do dyskusji: 'Galileo' hitem Czwórki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl