G7 odświeża wizerunek marki 7Days
G7 przygotowało nawą kampanię marki 7Days firmy Chipita.
Celem kampanii jest odświeżenie i wzmocnienie wizerunku znanej już na polskim rynku marki.
Kampania skierowana jest do ludzi młodych, którzy w natłoku codziennych zajęć szukają produktów, które szybko zaspokoją głód, ale też dodadzą energii, siły na cały aktywny dzień.
Bohaterami animowanych filmów zrealizowanych przez Platige Image są składniki produktu, czyli czekolada oraz mąka z margaryną.
Celem kampanii było wyróżnienie marki 7Days na tle całej kategorii, jaką jest kategoria przekąsek.
1 kwietnia wystartował pierwszy teaser’owy etap kampanii. Od 7/04 będzie można zobaczyć kolejne odsłony i przygody głównych bohaterów.
Zespół agencji G7:
Kreacja: Joanna Leszczyńska & Andrzej Błachut
Dział obsługi Klienta: Aleksandra Wiśniewska & Marek Karwowski
Produkcja: Studio Platige Image
Przedstawiciel Klienta: Alina Baniecka Dyrektor Marketingu
Media: citi lighty, outdoor, TV.
Dołącz do dyskusji: G7 odświeża wizerunek marki 7Days