11 bit studios zaczyna promować grę „Frostpunk 2” (wideo)
11 bit studios rozpoczęło w czwartek kampanię promocyjno-marketingową gry „Frostpunk 2”. Spółka uruchomiła m.in. oficjalną stronę internetową tytułu oraz kartę gry w serwisach: Steam, GOG i Epic Store, co oznacza rozpoczęcie budowy wishlist gry. W internecie jest też dostępny trailer "Frostpunka 2" - podała spółka w komunikacie prasowym.
11 bit studios podało, że w nowej odsłonie gry "Frostpunk" gracz wcieli się ponownie w przywódcę miasta, które do przetrwania i rozwoju potrzebować będzie zasobów i nowych źródeł energii. Po erze węgla nadzieją na przeżycie dla resztek ludzkości stanie się ropa naftowa. Gracz, tak jak w pierwszej odsłonie serii, będzie stawiany przed bardzo trudnymi wyborami moralnymi, z których konsekwencjami będzie musiał się zmierzyć.
Spółka nie ogłosiła daty premiery gry, nie poinformowano również w którym roku planowany jest debiut.
W rozmowie z portalem branżowym PC Gamer, Jakub Stokalski, jeden z głównych projektantów gry, powiedział, że jest ona nadal na wczesnym etapie produkcji.
Na pytanie PAP Biznes, na jakim etapie są prace nad grą, szef relacji inwestorskich 11 bit studios, Dariusz Wolak, odpowiedział: "Gra jest w fazie produkcyjnej, dlatego możemy zacząć jej promocję i budować wishlistę (listę osób zainteresowanych zakupem gry - przyp.PAP)".
11 bit studios podało w czwartek, że zespół pracujący nad "Frostpunkiem 2" liczy już blisko 70 osób i stale rośnie.
"Mamy więcej siły roboczej, aby skupić się na wszystkich aspektach gry: skali, poziomie wyszlifowania, czy jakości doświadczenia gracza, niemniej naszą główną ambicją jest stworzenie czegoś więcej niż tylko kontynuacji" - powiedział cytowany w komuniakcie Stokalski.
Sprzedano ponad 3 mln egz. „Frostpunka”
11 bit studios poinformowało, że "Frostpunk", którego premiera w wersji na komputery PC miała miejsce w kwietniu 2018 roku, sprzedał się do tej pory w liczbie ponad 3 mln kopii. Skumulowane przychody ze sprzedaży gry i płatnych dodatków wydanych w ramach Season Pass, przekroczyły już 120 mln zł przy kosztach produkcji i marketingu w wysokości ok. kilkunastu mln zł
W pierwszym kwartale br. 11 bit studios zanotowało 14,84 mln zł przychodów sprzedażowych i 3,56 mln zł zysku netto, wobec 30,52 mln zł wpływów i 14,51 mln zł zysku netto rok wcześniej. W czerwcu firma zapowiedziała, że kumulacja premier jej nowych gier nastąpi w 2023 roku.
W czwartek na koniec sesji kurs 11 bit studios wynosił 496,20 zł, co daje kapitalizację w wysokości 1,17 mld zł.
Dołącz do dyskusji: 11 bit studios zaczyna promować grę „Frostpunk 2” (wideo)