“Flesz”: ponad 300 tys. egz. sprzedano w cztery dni
Pierwszy numer nowego dwutygodnika “Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska), po czterech dniach obecności na rynku, osiągnął sprzedaż wynoszącą ponad 300 tys. egz. - wynika z wstępnych danych wydawcy.
- To bardzo zadowalający wynik - mówi Wirtualnemedia.pl Magdalena Modrzewska, dyrektor wydawnicza “Flesza”. Pierwszy numer pisma ukazał się w poniedziałek 9 października br. i pozostanie w sprzedaży do niedzieli 22 października br. Wydrukowany został w nakładzie 600 egz., ma cenę promocyjną 1,50 zł i wsparty jest dużą kampanią reklamową z udziałem Małgorzaty Sochy. Działania obejmą m.in. telewizję, radio, prasę i internet (zobacz spot).
Kolejny numer “Flesza”, który ukaże się 23 października br., też kosztować ma 1,50 zł (docelowo od wydania trzeciego tytuł będzie mieć już cenę 2,20 zł). - Zwiększyliśmy nakład drugiego wydania do 650 tys. egz. - informuje nas Modrzewska. Wydawca zakłada, że sprzedaż dwutygodnika docelowo wynosić będzie co najmniej 200 tys. egz.
“Flesz” to magazyn oparty na formule 50/50. W pierwszej części pisma znajdują się newsy z życia gwiazd, a także dłuższe materiały i wywiady. Natomiast cześć o stylu prezentuje modę, urodę, kuchnię czy tematy zdrowotne przez pryzmat gwiazd. Połowa ta ma też charakter shoppingowy - materiałom towarzyszą prezentacje produktów nawiązujących do ich tematyki. Redaktor naczelną dwutygodnika jest Aneta Wikariak (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: “Flesz”: ponad 300 tys. egz. sprzedano w cztery dni