SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

FinTech SumUp stawia na PR Calling

Do grona klientów agencji PR Calling  dołączyła spółka FinTech SumUp. Współpraca ma charakter projektowy.

Agencja odpowiada głównie za działania media relations. Tylko w lutym komunikowała przejęcie przez SumUp Shoplo - polskiej wielokanałowej platformy e-commerce.

SumUp wcześniej nie współpracował z agencją PR w Polsce.

PR Calling została wybrana w drodze konkursu ofert.

SumUp w Polsce działa od 2014 r. Usługi firmy umożliwiają szybkie i łatwe przetwarzanie płatności zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Brytyjska spółka w październiku 2018 roku wprowadziła na rynek własny czytnik 3G, czyli terminal umożliwiający sprzedawcom przetwarzanie płatności bez konieczności posiadania aplikacji mobilnej i stałego połączenia WiFi.

Dołącz do dyskusji: FinTech SumUp stawia na PR Calling

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl