FinTech SumUp stawia na PR Calling
Do grona klientów agencji PR Calling dołączyła spółka FinTech SumUp. Współpraca ma charakter projektowy.
Agencja odpowiada głównie za działania media relations. Tylko w lutym komunikowała przejęcie przez SumUp Shoplo - polskiej wielokanałowej platformy e-commerce.
SumUp wcześniej nie współpracował z agencją PR w Polsce.
PR Calling została wybrana w drodze konkursu ofert.
SumUp w Polsce działa od 2014 r. Usługi firmy umożliwiają szybkie i łatwe przetwarzanie płatności zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Brytyjska spółka w październiku 2018 roku wprowadziła na rynek własny czytnik 3G, czyli terminal umożliwiający sprzedawcom przetwarzanie płatności bez konieczności posiadania aplikacji mobilnej i stałego połączenia WiFi.
Nowi klienci
Dołącz do dyskusji: FinTech SumUp stawia na PR Calling