Powiększa się zespół contentu i technologii Leo Burnett. Filip Dawid na czele
Agencja reklamowa Leo Burnett (Grupa Publicis) powiększa zespół content&technology, a także wprowadzana zmiany w jego strukturze. Na jego czele stoi Filip Dawid.
Zespół content & technology w Leo Burnett dostarcza klientom agencji rozwiązania technologiczne oraz treści niezbędne do aktywizowania wszechobecnej technologii w działaniach marketingowych. Do jego głównych zadań należy tworzenie angażującego contentu i aktywności marek w mediach społecznościowych.
Odpowiada także za strategię komunikacji i prowadzenie profili własnych marek, sporządzanie oraz moderowanie treści, a także współpracę z twórcami, w tym rekomendowanie ich, dopasowywanie do marek oraz negocjowanie kontraktów. Zespołem kieruje head content & technology Filip Dawid.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W ramach zmian strukturalnych wewnątrz agencji do zespołu content & technology, dołączyły dwie art directorki/UX designerki: Marta Gęsicka oraz Paula Tokarska, a także copywriterka/UX writer, Justyna Kot, które do tej pory były członkiniami zespołu kreacji.
Dołącz do dyskusji: Powiększa się zespół contentu i technologii Leo Burnett. Filip Dawid na czele