Facebookowa „Twoja stylizacja” promuje Aryton
W ramach jesienno-zimowej kampanii reklamowej odzieży Aryton na Facebooku trwa konkurs „Twoja stylizacja”. Jego kreacją i obsługą zajmuje się agencja PoProstu.Net z Grupy AMP Media.
W konkursie „Twoja stylizacja” można na przygotować własną kompozycję z ubrań Aryton, a następnie zamieścić ją galerii, którą można przeglądać przez cały okres trwania akcji. Do utworzenia kompozycji można wykorzystać wszystkie części garderoby z asortymentu Arytonu, w tym bluzki, torby, kurtki, spódnice, akcesoria, żakiety, płaszcze, suknie oraz spodnie. Aplikacja została wyposażona w intuicyjne narzędzia powiększania, obracania oraz nakładania na siebie produktów.
>>> Lys Inger w jesienno-zimowej kampanii Aryton
Co tydzień ukazuje się nowe tło stylizacji sugerujące temat, w obszarze z którym powinny być związane prace. Nagrody raz w tygodniu otrzymują dwa projekty: wybrany przez komisję oraz ten, który zbierze najwięcej głosów od fanów Aryton Polska na Facebooku. Akcja potrwa dwa miesiące.
Apikację na potrzeby konkursu przygotowała agencja social mediowa PoProstu.Net należąca do Grupy AMP Media. Firma ta odpowiada również za obsługę i komunikację marki Aryton w mediach społecznościowych.
Dołącz do dyskusji: Facebookowa „Twoja stylizacja” promuje Aryton
ciekawa ta aplikacja, fajny pomysł :)
aryton ostatnio coś bardziej aktywny marketingowo - i dobrze, bo w zeszłym roku trochę przygaśli..