Extremalne lody
Pierwsza kampania Publicis dla nowego klienta agencji - firmy Schöller należącej do grupy Nestlé
Lody Extreme to światowy hit, który teraz debiutuje na Polskim rynku. W 32 krajach wyniki sprzedaży plasowały Lody Extreme na pierwszym lub drugim miejscu na rynku lodów dostępnych w sprzedaży. Sukces marketingowy lodów związany jest z niezwykłością doznań smakowych. Extreme to lodowy rożek, którego korona polana jest koktajlem i obsypana dodatkami. Dodatkowo końcówka rożka jest wypełniona czekoladą. Lody Extreme są dostępne w wielu smakach.
W założeniu producenta produkt ma się kojarzyć z ekstremalną przyjemnością. Jej przejawem mają być walory smakowe nowych lodów. Ekstremalność podkreśla również przygotowana przez Publicis kreacja, której hasłem przewodnim jest slogan: "...do samego końca - Extreme".
Spot telewizyjny jest adaptacją filmów zrealizowanych przez francuski Publicis na potrzeby tamtejszego rynku. Film utrzymany w stylistyce "Łowcy Androidów" przedstawia atrakcyjną dziewczynę z intensywnie czerwonymi włosami, jedzącą lody Extreme. Dziewczynie przygląda się młoda kobieta z telewizora, która też chciałaby spróbować loda. Bohaterka spotu zauważa to i rozpoczyna się między nimi gra.
W kampanii wykorzystuje się 3 wersje spotów: 10, 15 i 30 sekundowy. Spoty można obejrzeć pod adresem: www.publicis.pl. Kampanię telewizyjną uzupełniają billboardy.
Schöller to kolejny po Sanofi-Synthelabo, The Coca-Cola Poland Services, ESI Polska i Castorama klient, który powierzył agencji Publicis swój budżet reklamowy w 2004 r.
Inne
Dołącz do dyskusji: Extremalne lody