Event PR promuje nową książkę
Agencja Event Public Relations rozpoczęła współpracę z Wydawnictwem Siedmioróg
Zadaniem agencji jest wypromowanie książki i zwrócenie uwagi na problem molestowania dzieci - temat szeroko omawiany w wysokorozwiniętych krajach zachodnich, coraz bardziej aktualny również w Polsce (ogłoszono właśnie Rok Dziecka). Kolejnym zadaniem jest wskazanie na możliwość, a nawet konieczność terapii dla osób żyjących z takim ciężkim bagażem doświadczeń. W tym celu agencja nawiązała współpracę z szeregiem organizacji społecznych, a także z wybitnymi autorytetami z dziedziny psychologii i życia rodzinnego. W kampanii zostaną ponadto użyte takie narzędzia, jak patronat medialny (m.in. Niebieska Linia i PR III), impreza promocyjna związana z ukazaniem się książki oraz media relations, których celem jest inspirowanie publikacji na temat książki, wywiadów z autorką, a także jej udział w programach TV oraz radiowych audycjach dotyczących m.in. wychowania dzieci.
Umowa przewiduje współpracę przez cały rok 2004.
Inne
Dołącz do dyskusji: Event PR promuje nową książkę