Eurosport na czele kanałów sportowych. Canal+ Sport o 53 proc. do góry
W marcu 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji sportowych pozostał Eurosport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Canal+ Sport, z kolei najwięcej stracił Sportklub.
Udział liderującego Eurosportu w marcu 2014 roku wyniósł 0,58 proc., czyli o 30,12 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
>>> TVN24 liderem stacji tematycznych, TVP Rozrywka i TVP ABC w ścisłej czołówce (Top 100)
Druga lokata należała do Polsatu Sport, którego udział zmniejszył się o 28,99 proc. do poziomu 0,49 proc. Na ostatnim miejscu podium ulokował się TVP Sport, który rok wcześniej był czwarty. Udział tej stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 0,30 proc., po wzroście o 11,11 proc.
Największym wzrostem pochwalić się mógł Canal+ Sport, który awansował z piątego na czwarte miejsce. Jego udział w analizowanym miesiącu zwiększył się bowiem o 52,63 proc. do 0,29 proc.
Z kolei największy spadek zanotował plasujący się na ostatniej pozycji kanał Sportklub, którego udział zmniejszył się o 50 proc. do 0,01 proc.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
|||
marzec 2013 |
marzec 2014 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
Eurosport |
57 305 |
0,83% |
38 898 |
0,58% |
Polsat Sport |
47 254 |
0,69% |
32 394 |
0,49% |
TVP Sport |
18 352 |
0,27% |
19 679 |
0,30% |
Canal+ Sport |
12 871 |
0,19% |
19 513 |
0,29% |
Polsat Sport News |
19 962 |
0,29% |
18 593 |
0,28% |
Eurosport2 |
11 808 |
0,17% |
10 950 |
0,16% |
Polsat Sport Extra |
10 769 |
0,16% |
7 863 |
0,12% |
Orange Sport |
8 908 |
0,13% |
7 248 |
0,11% |
nSport |
4 795 |
0,07% |
6 605 |
0,10% |
Extreme Sports |
5 569 |
0,08% |
4 145 |
0,06% |
Sportklub |
1102 |
0,02% |
575 |
0,01% |
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce zajął już jednak Polsat Sport (0,46 proc. udziału; spadek o 44,58 proc.). Na drugiej pozycji uplasował się Canal+ Sport (0,39 proc.; wzrost o 105,26 proc. - największy w zestawieniu), który rok wcześniej był szósty. Natomiast z miejsca drugiego na trzecie spadł Eurosport (0,34 proc.; - 35,85 proc.).
Również i w tym ujęciu największy spadek miesięcznego udziału zanotował Sportklub. Teoretycznie jego wynik zmniejszył się o 100 proc. do 0 proc. udziału. W praktyce średnia dobowa widownia tej stacji wyniosła zaledwie 94 osoby.
Stacja |
Wszyscy 16-49 |
|||
marzec 2013 |
marzec 2014 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
Polsat Sport |
22 941 |
0,83% |
11 975 |
0,46% |
Canal+ Sport |
5 175 |
0,19% |
10 119 |
0,39% |
Eurosport |
14 731 |
0,53% |
8 723 |
0,34% |
Polsat Sport News |
7 810 |
0,28% |
6 323 |
0,24% |
TVP Sport |
5 228 |
0,19% |
4 922 |
0,19% |
Polsat Sport Extra |
6 216 |
0,23% |
3 784 |
0,15% |
Eurosport2 |
4 591 |
0,17% |
3 351 |
0,13% |
nSport |
2 125 |
0,08% |
3 035 |
0,12% |
Orange Sport |
3 754 |
0,14% |
2 951 |
0,11% |
Extreme Sports |
2 714 |
0,10% |
2032 |
0,08% |
Sportklub |
570 |
0,02% |
94 |
0,00% |
Dołącz do dyskusji: Eurosport na czele kanałów sportowych. Canal+ Sport o 53 proc. do góry