Eurosport zaprezentował inspirowane mangą logo na Letnie Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020
Eurosport, oficjalny nadawca igrzysk olimpijskich, właśnie zaprezentował specjalnie zaprojektowaną identyfikację wizualną na Letnie Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/LetnieIgrzyskaOlimpijskieTokio2020logo-655.jpg)
Stworzona przez zespół Eurosportu identyfikacja inspirowana się mangą, czyli japońskim stylem komiksów. Logo zawiera elementy identyfikacji wizualnej kanału, kół olimpijskich, a także logotypu igrzysk w Tokio, dzięki czemu łączy wschodnią i zachodnią kulturę, jednocześnie wprowadzając mangę w nową erę.
- Chcieliśmy, aby nasza identyfikacja wizualna na Tokio 2020 nawiązując do logo Eurosportu stała się niepowtarzalnym symbolem i ukłonem w stronę japońskiej kultury, który będzie rozpoznawalny dla milionów osób śledzących igrzyska w Europie. W ciągu najbliższych 18 miesięcy fani zobaczą, jak te kreacje ożyją w kampaniach marketingowych na drodze do igrzysk olimpijskich i w ich trakcie. Wierzymy, że udało nam się stworzyć dynamiczny projekt, który znakomicie oddaje naturę najważniejszej imprezy sportowej na świecie i trafia w gusta młodego pokolenia widzów - komentuje George Aivazoglou, vice president marketingu w Eurosporcie.
W czerwcu 2015 roku Międzynarodowy Komitet Olimpijski ogłosił przyznanie pełnych praw do igrzysk olimpijskich Discovery i Eurosportowi na 50 rynkach w latach 2018-2024.
Ceremonia otwarcia Letnich Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020 odbędzie się w piątek 24 lipca 2020 roku, a impreza potrwa do 9 sierpnia.
Dołącz do dyskusji: Eurosport zaprezentował inspirowane mangą logo na Letnie Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020