Euro RSCG New Europe dla LU Petitek
Marka LU Petitki kontynuuje poszerzanie oferty produktowej w segmencie wafli familijnych. Kampania reklamowa, która wystartowała 27 października i została przygotowana przez agencję Euro RSCG New Europe. Kampania ma na celu zbudowanie świadomości marki LU Petitki Wafelkowe Batoniki oraz wyróżnienie unikalnych cech produktu w stosunku do LU Petitek Wafelków, jak i konkurencji.
Głównym przekazem kampanii jest podkreślenie bogactwa smaku LU Petitek Wafelkowych Batoników, występujących w wygodnym opakowaniu, które pozwala cieszyć się nimi w każdej sytuacji. Batoniki pakowane są w unikalny w swoim segmencie sposób - pięć indywidualnie zapakowanych batoników tworzy paczkę rodzinną. Stąd też w 15-sekundowej reklamie "Namiot" bohaterem jest pięcioosobowa rodzina. Spędzając wolny czas poza domem, każdy z członków rodziny odkrywa pyszny smak swojego batonika.
15-sekundowa reklama Namiot jest częścią kampanii promującej propozycję LU Petitek w nowym dla marki segmencie wafli. W kampanii wykorzystano telewizję (Polsat, TVP, TVN), a mediami zajął się MediaCom.
Dołącz do dyskusji: Euro RSCG New Europe dla LU Petitek