Euro RSCG Dialog autorem najlepszej światowej kampanii
Kampania "Magazyn 607" przygotowana i przeprowadzona dla luksusowego modelu ...
Celem nagrodzonej kampanii marketing services było zaproszenie potencjalnych klientów na jazdy próbne nowym modelem Peugeot 607. W kampanii wykorzystano głównie przesyłkę direct mail i telemarketing. W pierwszym etapie sprawdzono poprawność baz danych, które stanowiły podstawę przyszłych kontaktów. Następnym krokiem były kontakty telefoniczne telemarketerów z klientami w celu sprawdzenia czy są oni zainteresowani modelem Peugeot 607 i czy w najbliższym czasie planują zakup samochodu. Kolejną fazą byłą wysyłka nagrodzonego "Magazynu 607". Ostatnim etapem był kontakt telefoniczny z zainteresowanymi osobami, by umówić jazdy próbne, na które dealer przyjeżdżał Peugeot 607 na miejsce wybrane przez klienta.
Inne
Dołącz do dyskusji: Euro RSCG Dialog autorem najlepszej światowej kampanii