Eska TV podwoiła widownię i wpływy z reklam
Od początku roku kanał Eska TV ogląda średnio 35 tys. osób, o 115 proc. więcej niż rok wcześniej. Natomiast wpływy reklamowe muzycznej stacji wzrosły o 100 proc. Hitem kanału jest program „Eska TV News”.
Średnia widownia telewizja Eska TV w okresie od 1 stycznia do 8 sierpnia 2013 roku wyniosła 35 tys. osób. Przełożyło się to na 0,57 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 0,96 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej oglądalność muzycznej stacji wzrosła o 114,71 proc. Wówczas jej średnia widownia wynosiła 16 tys. osób, a jej udział plasował się odpowiednio na poziomie 0,27 proc. oraz 0,48 proc.
Eska TV | Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Okres | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
01-01-2012 - 08-08-2012 | 16 175 | 0,27% | 11 971 | 0,48% |
01-01-2013 - 08-08-2013 | 34 730 | 0,57% | 23 894 | 0,96% |
Warto dodać, że w lipcu br. średnia widownia minutowa Eski TV wynosiła jeszcze więcej, bo 44 tys. osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 0,85 proc. oraz 1,38 proc. (więcej na ten temat). W tym samym miesiącu udział tej stacji wśród kanałów z naziemnej telewizji cyfrowej wynosił 1,68 proc., co dawało jej 14. miejsce w zestawieniu (poznaj szczegóły).
W rankingu pięciu topowych programów muzycznej stacji najwięcej widzów w bieżącym roku zgromadził program „Eska TV News”, który obejrzało 196 tys. osób. Drugie miejsce zajęło pasmo „Co się słucha” z oglądalnością na poziomie 189 tys. widzów.
Top 5 programów | Wszyscy 4+ | |||
Program | Data | Start | AMR | SHR % |
ESKA TV NEWS /PROG.MUZ.POL./ | 25-05-2013 | 12:09 | 196 349 | 2,90% |
CO SIE SLUCHA /PROG.MUZ.POL./ | 25-05-2013 | 13:08 | 188 867 | 2,55% |
TELEDYSKI | 05-01-2013 | 12:19 | 177 776 | 2,13% |
FEJSLISTA /TELEDYSKI/ | 13-07-2013 | 18:01 | 151 983 | 1,65% |
DANCE CHART /PROG.ROZR.MUZ.POL./ | 23-03-2013 | 10:07 | 149 320 | 1,82% |
Z danych cennikowych wynika, że wpływy reklamowe Eski TV w okresie od 1 stycznia do 8 sierpnia br. wyniosły 192,6 mln zł. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. wzrosły one o 100,47 proc., czyli o 96,5 mln zł (dane bez rabatów).
Okres | Wpływy (zł) |
01-01-2012 - 08-08-2012 | 96 077 015 |
01-01-2013 - 08-08-2013 | 192 602 700 |
Dołącz do dyskusji: Eska TV podwoiła widownię i wpływy z reklam