Equinox Polska zmienia wizerunek. Origami zamiast ZOG
Dom mediowy Equinox Polska wprowadza nową identyfikację wizualną. Rebranding wynika m.in. z zakończenia współpracy z ZenithOptimedia Group.
Equinox Polska uzasadnia, że nowa identyfikacja wizualna to ostatni etap wprowadzonych niedawno zmian. Firma w lutym br. zakończyła kilkuletnią współpracę z ZenithOptimedia Group (więcej na ten temat), a ponadto wdrożyła nową strategię oraz poszerzyła kompetencje o usługi doradcze i analityczne.
- Nasz nowy logotyp to graficzna kwintesencja kierunku, w jakim się rozwijamy. Jest nowoczesny i dynamiczny, a zarazem wyróżnia się na tle innych marek - opisuje Maciej Malec, dyrektor zarządzający Equinox Polska. Znak składa się z dwóch elementów: nazwy firmy zapisanej futurystyczną czcionką oraz wizerunku ptaka z cyfrowego orgiami, który w zależności od potrzeb może być modyfikowany i przekształcany. - Jesteśmy ekspertami w sztuce tworzenia najbardziej nowoczesnych rozwiązań kompleksowej komunikacji i usług doradczych. Podobnie jak w orgiami proponujemy bardzo różnorodne, niestandardowe i zaawansowane rozwiązania - przekonuje Dariusz Kowalski, prezes Equinoxa.
Nową identyfikację wizualną Equinox Polska przygotował niezależny designer.
Dołącz do dyskusji: Equinox Polska zmienia wizerunek. Origami zamiast ZOG