Electro World promuje "Wielką Tarczę Antykryzysową"
Electro World prowadzi pod hasłem "Wielka Tarcza Antykryzysowa" weekendową promocję. Akcji, w ramach której wybrane produkty dostępne są w nieoprocentowanych ratach, towarzyszy kampania reklamowa.
Pod hasłem "Wielka Tarcza Antykryzysowa" Electro World prowadzi od 12 marca weekendową promocję, w której wybrane modele urządzeń AGD i RTV, można kupić w 30 ratach bez oprocentowania. Sieć sklepów argumentuje, że wychodzi w ten sposób naprzeciw potrzebom konsumentów, którzy nawet w trudnych ekonomicznie czasach muszą kupować niezbędny sprzęt.
Akcji towarzyszą działania reklamowe prowadzone w radiu (RMF FM, Eska Wrocław, Eska Opole, Eska Łódź, Eska Katowice, Złote Przeboje Trefl w Gdańsku oraz Złote Przeboje Pogoda Warszawa), prasie (lokalne dzienniki), internecie (strona www.electroworld.pl) ,sklepach Elektro World (plakaty i materiały POS) oraz gazetce tej sieci. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa DSK, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: Electro World promuje "Wielką Tarczę Antykryzysową"