„Ekran TV” z największym wzrostem wśród dwutygodników telewizyjnych
W styczniu 2013 roku dwa spośród trzech dwutygodników z programem telewizyjnym zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Ekran TV”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2013 roku wyniosła 362 351 egz. Była ona o 10,12 proc. mniejsza niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej - był to jedyny spadek w zestawieniu.
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który w analizowanym okresie miał wynik na poziomie 231 480 egz. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się o 12,48 proc.
Trzecie miejsce w rankingu zajął magazyn „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w styczniu 2013 roku na poziomie 81 394 egz. Dwutygodnik ten pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 14,35 proc.
Wirtualnemedia.pl | styczeń | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Świat | 362351 | 403162 |
TV14 | 231480 | 205799 |
Ekran TV | 81394 | 71182 |
W styczniu 2013 roku w porównaniu do grudnia 2012 roku wszystkie dwutygodniki zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Tele Świat” - było to 17,96 proc.
Wirtualnemedia.pl | miesiąc | |
ZKDP | styczeń 2013 | grudzień 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Świat | 362351 | 441662 |
TV14 | 231480 | 261682 |
Ekran TV | 81394 | 88441 |
W okresie od 2 do 13 stycznia br. tytuły Wydawnictwa Bauer nie trafiały do punktów obsługiwanych przez Kolportera - największego dystrybutora prasy w Polsce (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Ekran TV” z największym wzrostem wśród dwutygodników telewizyjnych