EFFIE po raz szósty
Można już zgłaszać prace do kolejnej VI edycji konkursu EFFIE Awards
Konkurs ocenia wymierne, rynkowe efekty kampanii reklamowych. Zgłaszane na EFFIE kampanie, są oceniane w sposób całościowy (strategia, kreacja, planowanie i zakup mediów).
W skład tegorocznego Komitetu EFFIE weszli: Tomasz Bałuk, Filip Friedmann, Marek Gargała, Christian Gaunt, Jacek Hensler (Przewodniczący Komitetu), Paweł Kastory, Anna Lubowska, Katarzyna Łakińska, Zofia Sanejko, Jacek Stalewski i Marek Żołędziowski.
O nagrodę EFFIE będą ubiegały się w 2005r. zarówno agencje reklamowe jak i domy mediowe.
W tym roku EFFIE można będzie zdobyć w kategoriach: 1.Żywność; 2. Artykuły nieżywnościowe; 3. Środki trwałe (np. samochody, sprzęt elektroniczny); 4. Leki; 5. Usługi finansowe; 6. Usługi telekomunikacyjne; 7. Pozostałe Usługi; 8. Kampanie non-profit; 9. Napoje alkoholowe; 10. Napoje bezalkoholowe, oraz 11. Launch (wprowadzenie nowej marki lub produktu).
Od tegorocznej edycji EFFIE Awards zgłoszenia dla domów mediowych również podlegają kategoryzacji. Kampanie do EFFIE dla domów mediowych można zgłaszać w kategoriach: 1. Efektywne wykorzystanie Mixu Mediów, 2. Efektywne wykorzystanie Telewizji, 3. Efektywne wykorzystanie Radia, 4. Efektywne wykorzystanie Kina, 5. Efektywne wykorzystanie Prasy, 6. Efektywne wykorzystanie Reklamy Zewnętrznej, 7. Efektywne wykorzystanie Internetu, 8. Efektywne dotarcie do specyficznej Grupy Celowej, 9. Efektywny plan mediów z wykorzystaniem sponsoringu, akcji specjalnych.
Gala EFFIE odbędzie się 24 października w Teatrze Wielkim.
Dołącz do dyskusji: EFFIE po raz szósty