eDarling.pl reklamowany w telewizji i internecie (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjno-internetowa kampania reklamowa serwisu randkowego eDarling.pl. Akcję zarządzająca tym portalem firma Affinitas GmbH przygotowała wspólnie ze studiem Film Deluxe.
W kampanii eDarling.pl wykorzystywanych jest 6 spotów, w których kobieta i mężczyzna podkreślają zalety tego serwisu, takie jak m.in. weryfikacja profili, uwzględnianie osobistych preferencji użytkowników oraz ich profesjonalna obsługa. Celem akcji jest budowanie wizerunku strony jako nowoczesnego serwisu randkowego, w którym samotna osoba może odnaleźć partnera spełniającego jej oczekiwania.
Przypomnijmy, że eDarling.pl miesięcznie odwiedza prawie 2 mln użytkowników (zobacz szczegółowe dane ze stycznia 2012).
Obecna kampania reklamowa od początku kwietnia jest prowadzona w telewizji (m.in. TVN 24, kanały z oferty Polsatu i Atmediów) oraz internecie (m.in. WP.pl i Tlen.pl). Przygotowaniem reklam oraz planowaniem i zakupem mediów we własnym zakresie zajęła się firma Affinitas GmbH, właściciel serwisu eDarling.pl, natomiast spoty wyprodukowała firma Film Deluxe. Akcja jest zaplanowana do końca roku.
Dołącz do dyskusji: eDarling.pl reklamowany w telewizji i internecie (wideo)