SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Taniec z Gwiazdami” miał o 1 mln widzów więcej niż „World of Dance - Polska”. 32,41 mln zł z reklam

Dziesiąta edycja „Tańca z Gwiazdami” gromadziła średnio 2,24 mln widzów, czyli o 1 mln osób więcej niż nowe widowisko „World of Dance - Polska” emitowane w tym paśmie rok temu. Polsat w czasie nadawania show był liderem rynku telewizyjnego w 4+, a wpływy z reklam wyniosły 32,41 mln zł.

Damian Kordas i Janja Lesar, zwycięzcy „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami 12”; fot. Polsat Damian Kordas i Janja Lesar, zwycięzcy „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami 12”; fot. Polsat

„Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” nadawany był w Polsacie w piątki o godz. 20.05, począwszy od 13 września br. Średnia oglądalność premierowych odcinków dziesiątej edycji show wyniosła 2,24 mln widzów, co przełożyło się na 15,63 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,49 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością cieszył się finałowy odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 2,65 mln osób.

W porównaniu do emitowanego w analogicznym okresie ub.r. nowego widowiska „World of Dance - Polska” dziesiąta edycja „Tańca z Gwiazdami” zyskała niemal 1 mln widzów. Polską edycję „World of Dance” śledziło 1,25 mln widzów, co przełożyło się na odpowiednio 8,55 proc., 8,66 proc. oraz 7,99 proc. udziału.

Z kolei dziewiątą odsłonę „Tańca” w Polsacie, emitowaną wiosną br., oglądało 2,51 mln osób, przy udziale wynoszącym 17,35 proc. w 4+, 11,84 proc. w 16-49 oraz 13,20 proc. w 16-59.

Polsat w czasie emisji tanecznego formatu zajął pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należała do TVN, który nadawał wtedy filmy w paśmie „Superkino”, co dało tej stacji 10,63 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęła TVP1 (gł. „Pogoda”, „Alarm!”, „Dziewczyny ze Lwowa”, „Krew z krwi” i filmy fabularne; 8,78 proc.), a czwarte - TVP2 (gł. serial „Barwy szczęścia” i program „Czar par”; 8,68 proc.).

Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był drugi, a na prowadzenie wysunął się TVN.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków produkcji wyniosły 32,41 mln zł. Dla porównania „World of Dance - Polska” rok temu na premierach zarobiło 28,42 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

W roli uczestników dziesiątej edycji show Polsatu występowały następujące gwiazdy: Magdalena Bereda, Akop Szostak, Monika Miller, Adam Małczyk, Aleksandra Kot, Reni Jusis, Rafał Szatan, Joanna „Ruda” Lazer, Barbara Kurdej-Szatan, Sandra Kubicka i Damian Kordas, który został zwycięzcą.

W jury „Dancing with the Stars 10” nie pojawiała się Aleksandra Jordan, która oceniała uczestników „Tańca z Gwiazdami” w dwóch ostatnich edycjach. W składzie jurorskim znajdowali się tylko: Iwona Pavlović, Andrzej Grabowski i Michał Malitowski. Show ponownie prowadzili: Krzysztof Ibisz i Paulina Sykut-Jeżyna.

Wiosną kolejna edycja

Jak już informowaliśmy, Telewizja Polsat podjęła decyzję o realizacji jedenastej odsłony widowiska, która będzie emitowana wiosną 2020 roku. Kolejna edycja „Dancing with the Stars” będzie pokazywana o tej samej porze, co w poprzednich sezonach, czyli w piątki o godz. 20.00. Nie zmieni się również skład prowadzących i jury.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.

Dołącz do dyskusji: „Taniec z Gwiazdami” miał o 1 mln widzów więcej niż „World of Dance - Polska”. 32,41 mln zł z reklam

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nicko
No i brawo!
0 0
odpowiedź
User
Tvn
W komercyjnej TVN zniszczył Polsat
0 0
odpowiedź
User
10%
I tylko 10% w komercyjnej, no hit wielki
0 0
odpowiedź