SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dwutygodniki poradnikowe dalej tracą czytelniczki

W maju br. liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych dla pań pozostała “Przyjaciółka”. Wszystkie pisma w segmencie zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Tina”.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w maju br. wyniosła 426 477 egz. i była niższa o 10,97 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten jednak w maju br. kosztował 1,20 zł, rok wcześniej jego cena wynosiła 0,99 zł.

Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer). Jej średni wynik to 339 985 egz. po spadku sprzedaży o 20,86 proc. - jest to największy spadek wśród dwutygodników poradnikowych dla pań. Magazyn ten we wrześniu 2011 roku podniósł cenę z 0,99 zł do 1,20 zł, ale i zwiększył objętość i wprowadził nowe działy.

Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu „Pani Domu” (Edipresse Polska) w maju br. wyniosła 243 713 egz. i była o 19,03 proc. niższa niż rok wcześniej. Cena tego pisma wynosiła jednak 0,99 zł (rok wcześniej 0,89 zł).

ZKDP maj
Wirtualnemedia.pl 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 426477 479003
Tina 339985 429604
Pani Domu 243713 300995


W maju br. w porównaniu do marca br. małym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się mogła jedynie „Pani Domu” (0,41 proc.). Z kolei także i tutaj najwięcej straciła „Tina” (8,12 proc.).

ZKDP maj kwiecień
Wirtualnemedia.pl 2012
Tytuł Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 426477 440962
Tina 339985 370044
Pani Domu 243713 242723

Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki poradnikowe dalej tracą czytelniczki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl