SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dwie wersje "Tiny"

Najnowszy numer "Tiny" ukazał się w dwóch wersjach

Najnowszy numer tygodnika Tina ukazał się w dwóch wersjach: z i bez gadgetu. Jak informuje Bauer decyzja ta "wychodzi na przeciw oczekiwaniom czytelniczek tygodnika TINA, które cenią sobie zawartość merytoryczną Tygodnika i możliwość wyboru jednej z dwóch wersji cenowych". Reakcja czytelniczek zadecyduje o utrzymaniu tej strategii wydawniczej także w następnych numerach.

Dwie wersje to nie jedyne zmiany w tygodniku TINA. Już od numeru 24-25/2003 tygodnik odnowił swoją strukturę. Zamiast reportaży czasopismo otwierają teraz, po dziale poświęconym aktualnościom, sesje mody.

"Taki układ jest zgodny z oczekiwaniami czytelniczek i reklamodawców." - czytamy w komunikacie.

Sprzedaż TINY w pierwszym kwartale br. wynosiła średnio 384,617 egzemplarzy, co plasuje ją na trzecim miejscu w segmencie. W marcu br. TINA zajęła drugie miejsce w sprzedaży (385.458) w swoim segmencie.

Dołącz do dyskusji: Dwie wersje "Tiny"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl