SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duży spadek TVP 1

Najwięcej widzów w kwietniu 2006 roku zyskała TVN. Na przeciwnym biegunie "Jedynka".

Liderem rynku pozostaje TVP 1 - wynika z najnowszych z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku "Jedynka" zanotowała spadek udziału w rynku o 1,55 proc. Druga w rankingu TVP 2 zyskała  0,29 proc.

Trzecia miejsce utrzymała telewizja TVN (wzrost o 2,30 proc.), którą ucieka Polsatowi tracącemu  0,04 proc. udziału w rynku telewizyjnym.

 

Grupa4+
kwiecień2006kwiecień2005
ChannelSHR %ChannelSHR %
TVP123,80%TVP125,35%
TVP220,24%TVP219,95%
TVN17,89%Polsat16,81%
Polsat16,77%TVN15,59%
TVP34,21%TVP34,50%
TV42,01%TV42,11%
TVN241,63%TVN241,92%
TVN71,39%TVN71,60%
CN/TCM0,76%TVPolonia0,98%
TVPolonia0,76%CN/TCM0,86%
Jetix0,64%Eurosport0,68%
Eurosport0,50%Jetix0,54%
Polsat Sport0,48%Discovery0,48%
Polsat2_info0,47%TN/TVPULS0,43%
ZigZap0,40%Polsat2_info0,40%

W grupie 16-49 - docelowej dla stacji komercyjnych - najwięcej straciła również "Jedynka".

 

Grupa 16-49
kwiecień2006kwiecień2005
StacjaSHR %ChannelSHR %
TVP120,70%TVP122,49%
TVN19,90%Polsat19,30%
Polsat19,36%TVP218,30%
TVP218,74%TVN17,29%
TVP33,10%TVP33,61%
TV42,24%TV42,52%
TVN71,76%TVN241,89%
TVN241,23%TVN71,85%
TVPolonia0,61%TVPolonia0,89%
VIVA0,61%Eurosport0,73%
Polsat Sport0,60%CN/TCM0,68%
Discovery0,58%Discovery0,51%
CN/TCM0,54%Hallmark0,46%
TVN Turbo0,51%Polsat2_info0,44%
Eurosport0,47%TN/TVPULS0,40%

Dołącz do dyskusji: Duży spadek TVP 1

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl