Dulux: wiemy, jak łączyć kolory
'Dulux - Wiemy, jak łączyć kolory' to hasło przewodnie nowejkampanii reklamowej firmy ICI Polska, producenta farb Dulux.
Spoty telewizyjne emitowane będą w okresie marzec - wrzesień2008 r., między innymi w stacjach TVN, Polsat i TVP.
Dobór i zakup mediów, za pośrednictwem których realizowana jestkampania telewizyjna Dulux powierzono firmie MediaCom.
Celem kampanii jest dalsze zwiększanie świadomości marki Duluxwśród polskich konsumentów, jak również wzmacnianie jej wizerunkujako lidera w obszarze koloru. Grupą docelową kampanii są osoby wwieku od 25 do 44 lat o średnich i wyższych dochodach, mieszkającew miastach.
W przygotowanym przez agencję BBDO filmie reklamowym występujesześć postaci symbolizujących wybrane kolory z palety farb Dulux.To trzy kobiety: Niewinny Róż, Śliwka Węgierka i Magnolia oraztrzej mężczyźni: Oliwkowy Szyk, Mglisty Poranek i Kwitnący Lotos.Opowiedziana przy ich udziale krótka historia pokazuje, żedobieranie kolorów może być ekscytujące i zabawne. Zadaniem spotujest podkreślenie, że marka Dulux nie tylko oferuje farby w bardzoszerokiej gamie kolorów, ale także doradza jak atrakcyjnie łączyć je ze sobą. Film ma inspirować konsumentów do odważnego tworzeniazestawień kolorystycznych podczas projektowania domowych wnętrz -podano w komunikacie.
Kampanii towarzyszyć będą materiały reklamowe w punktachsprzedaży. W sklepach dostępne będą próbki kolorów oraz testeryfarb Dulux. Ponadto firma ICI Polska udostępni w sklepach najnowsząKartę Kolorów 2008, zawierającą pełną ofertę kolorystyczną farbDulux.
Dołącz do dyskusji: Dulux: wiemy, jak łączyć kolory