„Domowe rewolucje” hitem HGTV. Drugi sezon oglądało 137 tys. widzów
Drugi sezon „Domowych rewolucji” oglądało średnio 137 tys. widzów. Produkcja miała zdecydowanie wyższe wyniki oglądalności od średnich stacji.

„Domowe rewolucje 2” na antenie HGTV oglądać można było w soboty o godz. 22.00, w okresie od 9 września do 28 października br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 137 tys. osób, co przełożyło się na 1,11 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 1,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 (zsumowane wyniki oglądalności programu na żywo wraz z uwzględnieniem widowni przesuniętej w czasie) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów obejrzało odcinek z 23 września br., który zgromadził 166 tys. widzów.
Program zdecydowanie podnosi średnie dobowe udziały HGTV, które na przykład we wrześniu br. wyniosły odpowiednio 0,45 proc. i 0,57 proc.
„Domowe rewolucje” to kolejny program wnętrzarski, w którym Dorota Szelągowska urządza wnętrza. Ekipa budowlańców pod przewodnictwem Szelągowskiej w pięć dni przeprowadza remont całego mieszkania lub domu.
Dołącz do dyskusji: „Domowe rewolucje” hitem HGTV. Drugi sezon oglądało 137 tys. widzów