„Dobre Rady” wyprzedziły „Świat Kobiety”. Tylko „Olivia” na plusie
W styczniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Olivia”, a najwięcej stracił „Świat Kobiety”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2016 roku wyniosła 300 076 egz. W porównaniu do stycznia 2015 roku zmniejszyła się ona o 16,93 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciej na drugą lokatę awansowały „Dobre Rady” (Grupa Burda). Wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 265 256 egz., po jednak spadku o 16,36 proc.
Natomiast na ostatnią pozycję podium spadł „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 30,93 proc. do 244 598 egz.
Jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), która w rankingu awansowała z miejsca ostatniego na przedostatnie. Jej wynik zwiększył się o 5,31 proc. do 150 038 egz.
Wirtualnemedia.pl | styczeń | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie | 459 877 | 300 076 | 300 076 | 434 414 | 361 240 | 361 240 |
Dobre Rady | 476 250 | 295 256 | 265 256 | 480 000 | 317 131 | 317 131 |
Świat Kobiety | 409 839 | 244 598 | 244 598 | 444 773 | 354 134 | 354 134 |
Poradnik Domowy | 297 750 | 206 030 | 206 030 | 396 830 | 263 523 | 263 523 |
Claudia | 323 440 | 205 135 | 175 135 | 314 238 | 195 595 | 195 595 |
Olivia | 229 843 | 150 038 | 150 038 | 224 957 | 142 477 | 142 477 |
Cała Ty | 196 500 | 120 098 | 120 098 | 240 000 | 144 818 | 144 818 |
W styczniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych, wynoszącym 18,61 proc., pochwalić się mogła „Olivia”. W tym ujęciu najwięcej stracił natomiast „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska) - było to 24,54 proc.
Wirtualnemedia.pl | miesiąc | |||||
ZKDP | styczeń 2016 | grudzień 2015 | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie | 459 877 | 300 076 | 300 076 | 469 784 | 314 476 | 314 476 |
Dobre Rady | 476 250 | 295 256 | 265 256 | 436 000 | 335 696 | 310 696 |
Świat Kobiety | 409 839 | 244 598 | 244 598 | 444 869 | 293 962 | 293 962 |
Poradnik Domowy | 297 750 | 206 030 | 206 030 | 349 200 | 273 016 | 273 016 |
Claudia | 323 440 | 205 135 | 175 135 | 320 875 | 202 282 | 172 282 |
Olivia | 229 843 | 150 038 | 150 038 | 234 961 | 126 495 | 126 495 |
Cała Ty | 196 500 | 120 098 | 120 098 | 210 000 | 141 309 | 141 309 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Dobre Rady” wyprzedziły „Świat Kobiety”. Tylko „Olivia” na plusie