SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dobre Rady” wyprzedziły „Świat Kobiety”. Tylko „Olivia” na plusie

W styczniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Olivia”, a najwięcej stracił „Świat Kobiety”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2016 roku wyniosła 300 076 egz. W porównaniu do stycznia 2015 roku zmniejszyła się ona o 16,93 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z trzeciej na drugą lokatę awansowały „Dobre Rady” (Grupa Burda). Wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 265 256 egz., po jednak spadku o 16,36 proc.

Natomiast na ostatnią pozycję podium spadł „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 30,93 proc. do 244 598 egz.

Jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), która w rankingu awansowała z miejsca ostatniego na przedostatnie. Jej wynik zwiększył się o 5,31 proc. do 150 038 egz.

Wirtualnemedia.pl

styczeń

ZKDP

2016

2015

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie

459 877

300 076

300 076

434 414

361 240

361 240

Dobre Rady

476 250

295 256

265 256

480 000

317 131

317 131

Świat Kobiety

409 839

244 598

244 598

444 773

354 134

354 134

Poradnik Domowy

297 750

206 030

206 030

396 830

263 523

263 523

Claudia

323 440

205 135

175 135

314 238

195 595

195 595

Olivia

229 843

150 038

150 038

224 957

142 477

142 477

Cała Ty

196 500

120 098

120 098

240 000

144 818

144 818

W styczniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych, wynoszącym 18,61 proc., pochwalić się mogła „Olivia”. W tym ujęciu najwięcej stracił natomiast „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska) - było to 24,54 proc.

Wirtualnemedia.pl

miesiąc

ZKDP

styczeń 2016

grudzień 2015

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie

459 877

300 076

300 076

469 784

314 476

314 476

Dobre Rady

476 250

295 256

265 256

436 000

335 696

310 696

Świat Kobiety

409 839

244 598

244 598

444 869

293 962

293 962

Poradnik Domowy

297 750

206 030

206 030

349 200

273 016

273 016

Claudia

323 440

205 135

175 135

320 875

202 282

172 282

Olivia

229 843

150 038

150 038

234 961

126 495

126 495

Cała Ty

196 500

120 098

120 098

210 000

141 309

141 309

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Dobre Rady” wyprzedziły „Świat Kobiety”. Tylko „Olivia” na plusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl