'Dobre Rady' liderem, 'Olivia' ostro w dół
W maju 2008 roku liderem sprzedaży wśród miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet był magazyn 'Dobre Rady'(Burda Polska).
Sprzedaż ogółem miesięcznika 'Dobre Rady' wyniosła 496 030 egz.- to 10 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2007 roku - wynikaz danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przezportal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się pismo 'Świat Kobiet' (WydawnictwoBauer) - 440 529 egz. (wzrost o 26 proc.) a na trzecim "PoradnikDomowy" (Agora), który sprzedał się w liczbie 402 240 egz. (spadeko 7 proc.).
maj | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Dobre Rady | 496030 | 449309 |
Świat Kobiety | 440529 | 348531 |
Poradnik Domowy | 402240 | 435397 |
Claudia | 339295 | 362707 |
Olivia | 315845 | 365693 |
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy spadek sprzedażyodnotował miesięcznik "Claudia".
2008 | ||
maj | kwiecień | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Dobre Rady | 496030 | 547551 |
Świat Kobiety | 440529 | 441473 |
Poradnik Domowy | 402240 | 400787 |
Claudia | 339295 | 391987 |
Olivia | 315845 | 336603 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: 'Dobre Rady' liderem, 'Olivia' ostro w dół