Disco polo hitem kanału Viva Polska
Magazyn “Disco ponad wszystko”, w którym Viva Polska prezentuje muzykę disco polo, podniósł oglądalność stacji dwa razy i z odcinka na odcinek gromadzi coraz więcej widzów.
Program nadawany jest w niedziele o 11.00, czyli w tradycyjnym paśmie dla produkcji tego typu, w którym np. swój już kultowy magazyn “Disco Relax” nadawał Polsat. Dotychczas Viva nadała trzy odcinki “Disco ponad wszystko”, które obejrzało średnio 138 tys. widzów, co dało jej 1,39 proc. udziału w grupie 4+ i 2,07 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
05-12-2010 | 94 949 | 1,01% | 1,84% |
12-12-2010 | 153 654 | 1,45% | 2,09% |
19-12-2010 | 171 001 | 1,73% | 2,32% |
Średnia | 138 435 | 1,39% | 2,07% |
Widownia magazynu rośnie z odcinek na odcinek. Pierwsze wydanie “Disco ponad wszystko” zgromadziło bowiem 95 tys. oglądających, a trzecie już 171 tys. Warto też dodać, że w czasie emisji programu konkurencyjne 4fun.tv śledzi przeciętnie 31 tys. widzów, zaś siostrzane MTV Polska - 23 tys osób.
W analogicznym okresie ub.r. w paśmie emisji magazynu muzyczny kanał notował gorsze wyniki. Rok temu między godz. 11.00 a 12.00 Vivę wybierało bowiem średnio 65 tys. widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 0,69 proc. i 1,15 proc.
Z danych telemetrycznych wynika, że “Disco ponad wszystko” przyciąga przed ekrany głównie mężczyzn, widzów między 10. a 29. rokiem życia oraz tych tuż po czterdziestce i tuż po pięćdziesiątce, mieszkańców wsi i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.
Disco ponad wszystko | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 54,62% | 113 |
Kobiety | 45,38% | 88 | |
Wiek | 4-9 | 5,24% | 88 |
10-15 | 10,24% | 146 | |
16 - 19 | 6,99% | 121 | |
20 - 24 | 9,66% | 118 | |
25 - 29 | 22,44% | 253 | |
30 - 34 | 6,72% | 82 | |
35 - 39 | 7,05% | 99 | |
40 - 44 | 7,22% | 112 | |
45 - 49 | 6,25% | 88 | |
50 - 54 | 14,86% | 180 | |
55 - 59 | 2,23% | 29 | |
60 | 1,09% | 6 | |
Wlk. miasta | Wieś | 47,03% | 121 |
< 50 tys. | 16,89% | 70 | |
50-100 tys. | 4,36% | 51 | |
100-200 tys. | 16,02% | 200 | |
> 200 tys. | 15,70% | 77 | |
Zawód | Top management | 1,04% | 13 |
Pracownicy średniego szczebla | 17,65% | 122 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 34,89% | 173 | |
Emeryci | 8,13% | 33 | |
Inni | 38,29% | 117 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 55,50% | 121 |
Średnie | 26,77% | 90 | |
Wyższe | 2,24% | 20 | |
Inne | 15,48% | 119 |
W programie “Disco ponad wszystko” prezentowane są teledyski z gatunku disco polo, a także wywiady z artystami czy relacje z imprez. Magazyn prowadzi Daro Rusin.
Dołącz do dyskusji: Disco polo hitem kanału Viva Polska
podobny program szykuje Polsat i ... TVP ;)