Demo effective launching ma powody do hopsania
Firma Leaf Poland Sp z o.o.- ogłosiła wyniki przetargu na kreację dla cukierków HOPS. Najlepiej w badaniach wypadła kreacja przygotowana przez Demo effective launching - nie sieciową agencję reklamową - i to jej powierzono realizację projektu. Zwycięską kreację przygotował zespół kreatywny w składzie Dariusz Chwierut i Grzegorz Garyga.
W przetargu brały udział DEMO effective launching, Corporate Profiles DDB, Ad Fabrica oraz GP&D. Planowane działania na rok 2003 obejmą ATL. Leaf - to jeden z liderów na rynku słodyczy nie czekoladowych, producent m.in. cukierków w torebkach, Chałwy Królewskiej, Sezamków AHA.
Demo - od 13 lat w branży reklamowej - specjalizuje się we wprowadzaniu na rynek nowych produktów oraz zmianie pozycjonowania marek już istniejących. Skuteczność jego działań zweryfikował rynek przyjmując marki, które obecnie zajmują silne pozycje.
W portfolio Demo znalazły się m.in.: Kamis Przyprawy S.A.- przyprawy jednorodne, Warzywko, musztardy, Kampania Gospodarcza na Rzecz Nowych Marek, Commercial Union, Białe - OSM Zambrów, Sezam BPH, Fortuna Karotka, Łowicz, Hej - SM Nowy Targ, Mokate Cappucino - Mokate S.A., Venotrex, Aviomarin, Calperos - Pliva Kraków, Ludwik - Inco Veritas, Immunal - Lek Polska, Plus Discount, Hero Polska, Onken.
Dołącz do dyskusji: Demo effective launching ma powody do hopsania