Dawid Podsiadło na puszkach Red Bulla
Red Bull nawiązał współpracę z piosenkarzem Dawidem Podsiadłą. Wizerunek artysty pojawi się w specjalnie stworzonej digitalowej grze oraz limitowanej serii puszek napoju.
„Dawid Podsiadło Gra” od Red Bulla nawiązuje stylistyką gier z lat 80. i 90., takich jak Super Mario Bros czy Contra.
W rozgrywce wcielamy się w Dawida Podsiadłę, który unika przeszkód i zbiera punkty.
Grę promuje Podsiadło w specjalnie przygotowanym, humorystycznym klipie, który można oglądać na stronie marki.
Ekskluzywny koncert
Co tydzień 10 osób z najlepszym wynikiem w grze wygrywa podwójne zaproszenie na ekskluzywny koncert piosenkarza, 20 grudnia w Teatrze Narodowym w Warszawie.
Bilety na to wydarzenie będzie można zdobyć tylko poprzez udział w grze, nie będą dostępne w regularnej sprzedaży.
Losowania potrwają do 9 grudnia. Kolejne 10 osób w rankingu dostanie nowe płyty Podsiadły z autografem.
Limitowana seria Red Bulla
Akcję wspiera limitowana seria Red Bulla, sygnowana wizerunkiem artysty. Podsiadło jest pierwszym Polakiem, który pojawił się na limitowanej serii puszek Red Bulla. Pod zawleczkami puszek z tej linii znajdują się kody pozwalające na zdobycie utworów Dawida Podsiadło stylizowanych na ośmiobitowe piosenki lub dodatkowych udogodnień w grze, które pomogą uzyskać lepszy wynik w walce o nagrody główne.
„Dawid Podsiadło Gra” jest dostępna bezpłatnie w sklepach App Store i Google Play.
Za scenariusz do gry odpowiedzialny team reżyserski Bujas/Kosz Dawid Podsiadło
Za scenariusz do gry odpowiedzialny jest team reżyserski Bujas/Kosz oraz Dawid Podsiadło. Developmentem gry zajęło się Sigur Studio. Aranżację muzyki Dawida Podsiadło do gry opracował Marcin Kleiber. Za komunikację PR projektu odpowiada Red Bull, a za zakup mediów w digitalu – Havas Media.
Klip promujący grę został wyprodukowany przez Papaya Films, a reżyserem jest Daniel Jaroszek.
Dołącz do dyskusji: Dawid Podsiadło na puszkach Red Bulla