Dariusz Deszczka: z Carsberga do Sodexo
Dariusz Deszczka objął stanowisko category managera segmentu Lojalność i Motywacja w Biznesie w firmie Sodexo Motivation Solutions.
Odpowiada za działania marketingowe oraz zarządzanie zespołem dedykowanym do przygotowania i realizacji planów rozwoju poszczególnych produktów oferowanych w ramach kategorii Lojalność i Motywacja w Biznesie - takich jak platforma do zarządzania programami lojalnościowymi Sodexo Performance Suite czy CardPack oraz Kupony i przedpłacone Karty Premiowe Sodexo.
Deszczyk przez ostatnie pięć lat pracował jako senior brand manager w Carlsberg Polska gdzie tworzył i rozwijał strategie dla marki Okocim. W swojej karierze piastował także stanowisko brand managera w takich firmach jak L’Oreal, Kraft Foods czy Agros Nova.
Dariusz Deszczka ukończył studia wyższe na wydziale Marketingu i Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej.
Dołącz do dyskusji: Dariusz Deszczka: z Carsberga do Sodexo