Damian Krawczyk web analytics & SEO directorem w K2 Media
Damian Krawczyk objął nowo utworzone stanowisko web analytics & SEO directora w domu mediowym K2 Media (należącym do Grupy K2). W Grupie K2 pracuje od 5,5 lat.
Jako web analytics & SEO director w K2 Media Krawczyk będzie nadzorował pracę kilkuosobowego zespołu odpowiadając zarówno za analitykę webową, związaną m.in. z Google Analytics, jak i za działania z obszaru SEO.
- Dzisiaj nie sztuką jest mieć rozbudowaną hurtownię danych. Wyzwaniem jest przedstawienie informacji w skondensowanej, czytelnej postaci tak, by były one użyteczne. Z tych powodów zdecydowaliśmy się w K2 Media na utworzenie nowego stanowiska dyr. SEO i analityki, które objął Damian - komentuje Adam Wysocki, dyrektor zarządzający K2 Media.
Poprzednio Damian Krawczyk był szefem działu SEO, a wcześniej pełnił w nim funkcję SEO managera i SEO senior specialist. Pracował również jako SEO specialist w domu mediowym ACR, przekształconym w K2 Media. Z Grupą K2 jest związany od 2009 roku.
Dołącz do dyskusji: Damian Krawczyk web analytics & SEO directorem w K2 Media