Cztery nowe osoby w Notorius Interactive
Pracę w agencji Notorius Interactive rozpoczęli Mateusz Jabłoński, Monika Klapiszewska, Anna Araszkiewicz i Hanna Guryl.
Wszyscy nowi pracownicy Notorius Interactive będą odpowiadać za nawiązywanie relacji z nowymi klientami oraz prowadzenie działań dla obecnych kontrahentów agencji.
Mateusz Jabłoński poprzednio pracował w agencji Albedo Marketing. Studia w zakresie marketingu politycznego ukończył na Uniwersytecie Adama Mickiewicza.
Monika Klapiszewska (na górnym zdjęciu po prawej) do tej pory zajmowała się sprzedażą powierzchni reklamowych w czasopismach związanych ze sztuką oraz pracowała w jednej z najpopularniejszych poznańskich galerii. Ukończyła zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym oraz kulturoznawstwo na Uniwersytecie Adama Mickiewicza.
Hanna Guryl (na dolnym zdjęciu po prawej) do tej pory pracowała w galerii sztuki oraz w dziale marketingu jednej z poznańskich firm. Skończyła kulturoznawstwo na Uniwersytecie Adama Mickiewicza oraz public relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Anna Araszkiewicz poprzednio zajmowała się obsługą klientów w warszawskiej filii Delikatessen Brand & Design Agency. Wcześniej studiowała handel i marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Dołącz do dyskusji: Cztery nowe osoby w Notorius Interactive