Cyfrowy Polsat zadowolony z wyników kanałów Polsatu
Zarząd Cyfrowego Polsatu jest zadowolony z wyników oglądalności kanałów Polsatu w pierwszych miesiącach tego roku. Spółka nie zdecydowała jeszcze, czy zwiększy budżet na jesienną ramówkę.
W I kwartale 2015 roku łączne koszty Cyfrowego Polsatu związane z produkcją kontentu wyniosły 235 mln zł i były o 12 proc. wyższe niż rok temu. Z kolei przychody samej Telewizji Polsat z reklamy i sponsoringu wzrosły o 6,4 proc. do 221 mln zł. Udział Grupy Polsat w rynku reklamy wzrósł zaś do 25,3 proc.
Spółka nie podjęła jeszcze decyzji, jaki budżet programowy przeznaczy na ramówkę jesienną. - Czekamy na wyniki za półrocze i będziemy oceniać sytuację rynkową. Zawsze staramy się dopasować koszty do przychodów. Decyzję podejmiemy w ciągu najbliższych tygodni - mówi Maciej Stec, członek zarządu Cyfrowego Polsatu.
Grupa Cyfrowy Polsat w I kwartale br. zwiększyła przychody do 2,33 mld zł, a jej zysk netto wzrósł do 171 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat zadowolony z wyników kanałów Polsatu