Cyfra+ promuje się stereoskopowym spotem przed 'Avatarem' (wideo)
W kinach rusza nowa kampania wizerunkowa Cyfry+. Na jej potrzeby został zrealizowany spot w technice stereoskopowej, który emitowany będzie przed największą kinową produkcją ostatnich lat - trójwymiarowym filmem „Avatar”. To pierwsza reklama w tej technologii w Polsce.
Celem spotu, który od 25 grudnia br. emitowany będzie przez „Avatarem” w kinach sieci Cinema City, Silver Screen i Multikino, jest podkreślenie wyjątkowości Cyfry+: jej bogatej oferty programowej i najwyższej jakości technologii. To ostatnie uwydatnia technika stereoskopii, w której wykonana została reklama.
Kampania skierowana jest do abonentów Cyfry+ oraz osób, które zastanawiają się nad wyborem telewizji cyfrowej. Reżyserem i scenarzystą spotu jest Christian Gierycz, dyrektor artystyczny Canal+ Cyfrowy. Wykonanie animacji powierzono Platige Image.
Spot powstał w trzech wersjach, różniących się zakończeniem: z udziałem kobiety, mężczyzny i nastolatka. Wszystkie trzy wersje emitowane są od listopada br. w kanałach należących do spółki Canal+ Cyfrowy: Canal+, Canal+ Film, Canal+ Sport, ale kino!, MiniMini, ZigZap, Hyper, Planete, Kuchnia.tv i Domo.
Emisje reklamy w kinach zaplanował dom mediowy MPG, zaś emisje telewizyjne Canal+ zaplanował we własnym zakresie.
Spółka nie podaje do kiedy kampania będzie realizowana.
Dołącz do dyskusji: Cyfra+ promuje się stereoskopowym spotem przed 'Avatarem' (wideo)