CTP stawia na agencję Linkleaders
Do grona klientów praktyki nieruchomościowej agencji PR i EB Linkleaders dołącza CTP – właściciel oraz deweloper parków logistycznych i przemysłowych.
Agencja Linkleaders w ramach współpracy skupia się na rozwoju komunikacji korporacyjnej, bieżącym prowadzeniu relacji z mediami oraz na obecności marki i jej ambasadorów na LinkedIn.
Za zarządzanie projektem współpracy z CTP po stronie Linkleaders odpowiada Monika Sadowska, PR senior consultant, związana z Linkleaders od 2015 r. Procesy employee advocacy i strategię pozycjonowania marki CTP na LinkedIn prowadzi Paula Strugińska, senior consultant. Strategiczne doradztwo dla klienta zapewnia Maja Michalak, head of real estate, odpowiedzialna za zarządzanie oraz rozwój praktyki PR agencji dla branży nieruchomościowej, specjalizująca się we współpracy z deweloperami, funduszami inwestycyjnymi i firmami doradczymi od 2015 r.
Linkleaders z nowym klientem
Wybór agencji został dokonany na podstawie rekomendacji. Strony nie ujawniają okresu trwania zawartej umowy.
CTP weszła na polski rynek w 2021 roku. W 2022 nabyła w ramach jednej transakcji 2,5 mln mkw. gruntów, na których ma powstać w najbliższych dwóch-trzech latach około 1,25 mln mkw. powierzchni najmu brutto.
- Polska to dla nas strategiczny rynek. Wierzymy, że „boom” na powierzchnie magazynowo-przemysłowe nie tylko się utrzyma, ale będzie dodatkowo napędzany popytem generowanym przez międzynarodowe firmy, które decydują się skracać łańcuchy dostaw i przenosić produkcję z Azji do Europy - komentuje Bogi Gabrovic, CFO w CTP Poland.
Dołącz do dyskusji: CTP stawia na agencję Linkleaders