Coca-Cola Zero reklamuje męską promocję
Pod hasłem "Go Zero" prowadzona jest męska promocja Coca-Coli Zero. Akcji towarzyszy kampania reklamowa utrzymana w konwencji komiksu.
Trwająca od początku marca promocja konsumencka Coca-Coli Zero przebiega pod hasłem "Go Zero". Akcja, w której internetowo lub SMS-owo przesyłać kod z nakrętek butelek tego napoju, skierowana jest do młodych mężczyzn. - Pomimo dojrzałości i odpowiedzialności cały czas drzemie w nich mały chłopiec, który ma ochotę przeżyć z kolegami prawdziwą przygodę, dlatego proponujemy im zerwanie z rutyną i chociaż chwilowy powrót do czasu nieograniczonej wolności - opisuje Szymon Michalik, kierownik marki. Towarzysząca tej akcji kampania reklamowa, utrzymana w konwencji komiksu przenikającego do rzeczywistości, pokazuje czterech mężczyzn ruszających na podbój USA.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (m.in. w TVN, TV7, Polsat, TV4, Discovery i Animal Planet), internecie (serwis www.cokezero.pl, niestandardowe działania z obszaru tzw. rich media w serwisach społecznościowych Goldenline, Fotka i Grono) oraz radiu.
Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, koncepcję działań on-line opracowała agencja K2 Internet, a zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola Zero reklamuje męską promocję