SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Co myślą, co kupują, jak widzą różne zjawiska polskie dzieci?

Przedstawiamy najnowsze badań realizowanych przez ARC Rynek i Opinia wspólnie ze SFeRa modern media solutions i FOX Kids Polska

Nowy projekt zainaugurowało badanie dotyczące Unii Europejskiej, w której wzięło udział ponad 1800 dzieci. Omnibus dziecięcy jest comiesięcznym badaniem na ogólnopolskiej próbie dzieci w wieku od 7 do 13 lat. Badanie przeprowadzane jest metodą CAWI (ankieta internetowa), a jej uczestnicy dobierani są wśród zarejestrowanych użytkowników serwisu FOX Kids Polska. Celem badania jest poznanie opinii najmłodszych o produktach, nowych markach, reklamach do nich kierowanych i preferencjach w wyborze produktów. Jest też narzędziem pozwalającym także na testowanie koncepcji nowych marek, oraz ich nazw. Dziecięcy Omnibus jest produktem badawczym kierowanym do producentów, reklamodawców, ale także agencji kreatywnych jak też providerów internetowych. Dzieci bardzo chętnie biorą udział w ankietach- mówi Piotr Czyżewski, dyrektor ds. badań w ARC Rynek i Opinia. A pierwszy sondaż pokazał, że są bardzo wnikliwymi obserwatorami otaczającej nas rzeczywistości, często zaskakują nas dojrzałością swoich osądów. Bez większych problemów potrafią odpowiedzieć nawet na trudne pytania związane ze sferą życia publicznego.

ARC Rynek i Opinia jest instytutem, mającym stałe miejsce wśród najlepszych pracowni badawczych w Polsce. Firma już od 11 lat przeprowadza badania marketingowe oraz sondaże opinii publicznej. W obszernej ofercie ARC Rynek i Opinia znajdują się również badania opracowane z myślą o różnych rynkach i sektorach, jak np. Sponsoring Monitor, Monitor Nowoczesnych Usług Bankowych, czy OFE Monitor. Instytut ARC Rynek i Opinia prowadzi ponadto regularne badania skuteczności nowoczesnych narzędzi marketingu, takich jak product placement, czy programy lojalnosciowe. Dla ARC Rynek i Opinia w całej Polsce pracuje prawie 400 ankieterów, 23 koordynatorów regionalnych a ponadto liczni konsultanci i analitycy. W swojej warszawskiej siedzibie firma zatrudnia 30 pracowników. Instytut posiada certyfikat jakości pracy ankieterów.

Dołącz do dyskusji: Co myślą, co kupują, jak widzą różne zjawiska polskie dzieci?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl