Click Community po 10 latach przeszła rebranding
Po 10 latach agencja marketingu społecznościowego Click Community zmieniła identyfikację wizualną.
W ramach rebrandingu zmienione zostało logo, kolorystyka, strona internetowa Clickcommunity.pl i oprawa wizualna. Nowe logo nawiązuje do nowego produktu, który agencja wprowadza na rynek (content machine - zautomatyzowany proces tworzenia contentu online).
Na górze nowe logo Click Community, na dole poprzednia wersja
Agencja ma także nowe hasło “poznaj i daj się poznać”.
- Dokonaliśmy rebrandingu, ponieważ poprzednia identyfikacja wizualna przestała odzwierciedlać to, jak działamy i jaka jest nasza filozofia pracy oraz sposób realizacji projektów. To logo przestało do nas pasować, myślami wybiegamy w przyszłość, tworzymy zmianę. Dzięki temu jesteśmy wewnętrznie i zewnętrznie spójni - mówi Paulina Wiesiołek, managing director Click Community.
Identyfikację agencja przygotowała we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: Click Community po 10 latach przeszła rebranding
Nareszcie! Logo odzwierciedla Comedy Central jaki panuje w tej firmie.