SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

827 tys. widzów serialu „Chyłka - Inwigilacja” w TVN

Serial „Chyłka - Inwigilacja” oglądało średnio 827 tys. widzów, o 190 tys. osób mniej niż emitowany rok temu drugi sezon „Chyłki” (zatytułowany „Kasacja”). Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 7,16 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Magdalena Cielecka, fot. TVN Magdalena Cielecka, fot. TVN

Premierowe odcinki serialu „Chyłka - Inwigilacja” na antenie TVN oglądać można było w poniedziałki o godz. 21.30, w okresie od 6 września do 11 października br. Średnia widownia serialu wyniosła 827 tys. osób, co przełożyło się na 7,28 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,43 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością cieszył drugi odcinek produkcji - zgromadził przed telewizorami 902 tys. oglądających.

Dla porównania, „Chyłkę - Kasacja”, emitowaną jesienią 2020 roku we wtorki o 21.30, oglądało 1,02 mln osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 8,61 proc., 9,50 proc. i 9,58 proc. Serial stracił 190 tys. widzów.

Z kolei emitowany rok temu w tym paśmie „Projekt Lady” śledziło 788 tys. osób, co przełożyło się na 8,27 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,27 proc. w grupie 16-59.

TVN w paśmie nadawania czwartego sezonu „Chyłki” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. seriale, osiągała 13,65 proc. udziału. Drugi był Polsat („Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” i „Love Island. Wyspa miłości”; 8,49 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje; 1,74 proc.).

Również wśród widzów w grupie 16-49 TVN była stacją trzeciego wyboru. Z kolei w grupie 16-59 stacja zajęła miejsce drugie.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Chyłka - Kasacja” wyniosły 7,16 mln zł. Dla porównania, „Chyłka - Kasacja” rok temu zarobiła z reklam 11,58 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

„Chyłka - Inwigilacja” to produkcja Player Original, której scenariusz powstał na podstawie piątej tomu serii autorstwa Remigiusza Mroza (zatytułowanej „Inwigilacja”).

W roli głównej czwartego sezon „Chyłki” ponownie pojawi się Magdalena Cielecka. Obok niej w „Chyłce 4” występują m.in. Filip Pławiak (Kordian „Zordon” Oryński), Jakub Gierszał (Piotr Langer junior), Piotr Żurawski („Kormak”), Ireneusz Czop (Szczerbiński), Szymon Bobrowski (Artur Żelazny), Olga Bołądź (Magda), Jerzy Schejbal (Obertał). Dołączą do nich również Nikodem Rozbicki (Fahad), Szymon Piotr Warszawski (Olgierd Paderborn), Cezary Pazura (Feliks) i Jacek Poniedziałek (Messer).

Cykl w player.pl udostępniony został 23 lutego br.

Finałowy sezon „Chyłki” w listopadzie w Player.pl

W połowie września rozpoczęły się zdjęcia do piątego - finałowego - sezonu „Chyłki”, zatytułowanego „Oskarżenie”. Premiera produkcji w serwisie Player.pl odbędzie się w listopadzie br.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.

Dołącz do dyskusji: 827 tys. widzów serialu „Chyłka - Inwigilacja” w TVN

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mikolaj
Trudno ukryć ze słabo zwłaszcza znając skalę wyświetleń na Pleyerze.
0 0
odpowiedź
User
Fan serialu "Komisarz Mama"
Nic dziwnego że kończą. Wyniki są bardzo słabe.
0 0
odpowiedź
User
Rurku
I pomyśleć, że kiedyś seriale miały po 3-2 mln widzów
0 0
odpowiedź