SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Chilli ZET ostrzega przed niedoborem chilloutu

Rusza wizerunkowa kampania reklamowa radia Chilli ZET. Akcja jest prowadzona w prasie.

Nowa kampania reklamowa Chilli ZET jest oparta na layoucie w formie ogłoszenia żartobliwie ostrzegającego przed niedoborem chilloutu, niskim stężeniem relaksu oraz spadkiem nasycenia życia muzyką i kulturą. Akcja ma niestandardowo podkreślać, że radio to każdego dnia oferuje swoim słuchaczom muzykę chilloutową i szeroko rozumianą kulturę.

Marcin Wojciechowski i nowe programy w Chilli ZET

Dwa nowe kanały od Chilli ZET


Kampania – zaplanowana do końca czerwca – obejmuje kilkanaście tytułów prasowych m.in. „Newsweek”, „Polityę”, „Vivę”, „Galę, „Maleman”, „Zwierciadło” i „Traveler”.

Dołącz do dyskusji: Chilli ZET ostrzega przed niedoborem chilloutu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl