SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cennik TVP: 100 tys. zł za reklamę przy „M jak miłość”

W październikowym cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 spoty są średnio o 0,5 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej, nawet 100 tys. zł, trzeba zapłacić za reklamę przy serialu „M jak miłość”.

100 tys. zł kosztuje spot po wtorkowym odcinku „M jak miłość”, natomiast za reklamę przed nim trzeba wydać 90 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny netto spotów 30-sekundowych). Ceny reklamy przy poniedziałkowych odcinkach serialu wynoszą, odpowiednio, 99 i 89,7 tys. zł. Rok temu na spot przy „M jak miłość” trzeba było wydać od 82 do 91 tys. zł. Dodatkowo od 75 do 78 tys. zł kosztuje reklama przy wtorkowym programie pokazującym kulisy kręcenia serialu (rok temu było to 74-78 tys. zł).

>>> „M jak miłość” cały czas hitem - ma 5-mln widzów więcej od konkurencji

Nieco tańsze dla marketerów są inne czołowe seriale TVP2. Najdroższy spot przy „Barwach szczęścia” kosztuje 75 tys. zł (czyli 5 tys. więcej niż przed rokiem), a przy „Na dobre i na złe” - 72 tys. zł (aż o 34 tys. zł więcej niż rok temu).

>>> „Ja to mam szczęście 2” powalczy o widzów z „Wiadomościami”

Z seriali TVP1 najdroższa dla reklamodawców jest pokazywana w niedzielę po godz. 20 „Siła wyższa”, przed którą spot kosztuje 57 tys. zł. Jesienią ub.r. w tym paśmie emitowane było „Życie nad rozlewiskiem”, a na reklamę przed nim trzeba było wydać 10 tys. zł mniej. Natomiast spot przy „Ojcu Mateuszu” kosztuje maksymalnie 48 tys. zł, czyli 2,5 tys. zł więcej niż rok temu.

>>> Seriale TVP najpopularniejsze, nowości poza czołówka

W wieczornym paśmie informacyjnym w TVP1 najwięcej jak zwykle trzeba zapłacić za emisję reklamy w niedzielę. Spot po „Wiadomościach” kosztuje wtedy 96 tys. zł, przed serwisem sportowym - 87 tys. zł, a przed prognozą pogody - 80 tys. Przed rokiem za reklamę w tym paśmie trzeba było zapłacić od 74 do 82 tys. zł. Spot przed „Magazynem Ekspresu Reporterów” kosztuje 60 tys. zł, czyli dokładnie tyle samo co rok temu, natomiast przed programem Tomasza Lisa - 46,9 tys. zł, czyli 4,2 tys. zł mniej niż przed rokiem.

W październiku główne TVP1 pokaże dwa mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów: 3 i 24 października. Spot w przerwie transmisji kosztuje 57 tys. zł, czyli tysiąc złotych więcej niż taka reklama w przerwie spotkania towarzyskiego reprezentacji Polski  rok wcześniej. Przypomnijmy, że w nadchodzącym miesiącu nasza piłkarska drużyna narodowa zagra dwa mecze: towarzyski z RPA oraz z Anglią w eliminacjach do mistrzostw świata, ale TVP nadal negocjuje kupno praw do tych transmisji (jak również kolejnych meczów naszej reprezentacji) z firmą Sportfive (przeczytaj o tym więcej), dlatego nie znalazły się one w cenniku reklamowym.

>>> TVN obniża ceny reklam. „Mam talent” i programy z Gessler najdroższe

We wtorek i środę marketerzy mogą wykupywać czas reklamowy wprost z październikowego cennika TVP. Na czwartek zaplanowany jest buking pakietów ratingowych, a na piątek - buking pakietów KZP.

Dołącz do dyskusji: Cennik TVP: 100 tys. zł za reklamę przy „M jak miłość”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl