Cederroth wybrał agencję Hand Made do promowania kosmetyków Dermika
Agencja Hand Made wygrała przetarg na obsługę marki Dermika należącej do firmy Cederroth Polska. Obecnie realizuje kampanię linii Dermika Hydralogiq.

Współpraca agencji Hand Made z Cederroth rozpoczęła się od realizacji obecnej kampanii linii Dermika Hydralogiq. Działania są prowadzone w prasie i internecie.
Zaproponowane przez agencję hasło „Dermika. Wyzwala twoje piękno” jest odpowiedzią na założenie marki mówiące, że piękno jest w każdej kobiecie, trzeba tylko wiedzieć, jak je uwolnić.
- Rozpoczęliśmy współpracę z Hand Made, ponieważ propozycje, które zaoferowała nam agencja, doskonale wpisały się w nasze oczekiwania. Podkreślały przede wszystkim to, co jest dla marki najważniejsze, czyli kobiece piękno oraz jego pielęgnacja - uzasadnia Michał Drozd, marketing manager Cederroth Polska.
Wcześniej firma Cederroth Polska przygotowywała kampanie reklamowe swoich produktów we własnym zakresie. W styczniu br. nawiązała już jednak współpracę z agencją Lemon Sky J. Walter Thompson, która odpowiada za obsługę reklamową marki Soraya.
Dołącz do dyskusji: Cederroth wybrał agencję Hand Made do promowania kosmetyków Dermika