Capgemini wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość w kampanii rekrutacyjnej
Pod hasłem „Love Your Career. Ace Your Career” ruszyła kampania Capgemini, promująca firmę jako przyjaznego pracodawcę. Marka wykorzystała do działań rozszerzoną rzeczywistość (AR).

Akcja trwa na ulicach Krakowa, Katowic, Opola, Wrocławia i Poznania.
Umieszczony na plakatach marker rozszerzonej rzeczywistości przeniesie cyfrowe informacje i obiekty do fizycznej przestrzeni miejskiej. Za pomocą wirtualnego quizu, który pojawi się przed oczami obserwatorów po aktywowaniu markera telefonem, mieszkańcy miasta mogą sprawdzić czy tworzą z Capgemini idealne połączenie. Odpowiedzą na proste pytania dotyczące m.in ulubionego sposobu spędzania wolnego czasu czy preferencji kulinarnych.
Quiz został skonstruowany w oparciu o wewnętrzne badanie pracowników, którzy udzielili odpowiedzi na te same pytania.
Partnerem w przygotowaniu i realizacji kampanii jest Agencja Strategiczno-Kreatywna Preria z Wrocławia.
Dołącz do dyskusji: Capgemini wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość w kampanii rekrutacyjnej