Bezpłatne kanały i karta podarunkowa z okazji urodzin Canal+ Polska
W związku ze swoimi 29. urodzinami Canal+ wprowadził specjalną promocję dla nowych abonentów satelitarnych. Jeśli podpiszą umowę na dwa lata, to mogą wybrać paczkę kanałów, z której przez pięć miesięcy będą korzystać za darmo. Możliwe jest też uzyskanie karty przedpłaconej Pluxee o wartości 100 zł.
Canal+ oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce 21 marca 1995 roku. Za rok stacja będzie więc świętować 30. urodziny. Choć w tym roku rocznica nie jest okrągła, to dostawca płatnej telewizji przygotował promocję dla osób zainteresowanych jego ofertą. Jeśli ktoś decyduje się na podpisanie umowy przez internet i na ostatniej stronie zamówienia wpisze kod URODZINY, to otrzyma pocztą kartę przedpłaconą Pluxee o wartości 100 zł.
Trzy pakiety z dodatkowymi kanałami do wyboru
Promocją są objęte pakiety: Entry+ Canal+ Seriale i Film z 77 kanałami (pierwszy miesiąc za darmo, później 25 zł miesięcznie), Entry + Sport z 87 kanałami (70 zł miesięcznie), Entry + Superfilm z 85 kanałami, Netfliksem i HBO Max (100 zł miesięcznie), Relax + Canal+ Seriale i Film z 95 kanałami (pierwszy miesiąc za darmo, potem 35 zł) i Extra + Canal+ Seriale i Film ze 167 kanałami (0 zł przez pierwszy miesiąc, potem 65 zł).
W ramach promocji urodzinowej można wybrać jeden z trzech pakietów ze stacjami telewizyjnymi. Są to Cinemax, FilmBox Pack i Eleven Sports. Przez pięć miesięcy abonent nie ponosi opłat. Później może w dowolnym momencie zrezygnować z wybranej opcji.
Cinemax i Cinemax 2 to kanały filmowe z portfolio TVN Warner Bros. Discovery. Taki sam profil mają stacje: FilmBox Premium, FilmBox Extra, FilmBox Family, FilmBox Action i FilmBox Arthouse, należące do przejętej przez Canal+ firmy SPI International. Eleven Sports 1, Eleven Sports 2, Eleven Sports 3 i Eleven Sports 4 i Eleven Sports 1 4K to z kolei kanały Polsatu. Można w nich znaleźć m..in. mecze lig włoskiej, hiszpańskiej, francuskiej, portugalskiej, belgijskiej, Pucharu Anglii i Pucharu Niemiec.
Zobacz także: Tańsza telewizja dzięki wypowiedzeniu. „Sygnał, że potrzebujemy podejść mniej standardowo”
Liczba abonentów Canal+ w 2023 roku wzrosła
W zeszłym roku Grupa Canal+ zwiększyła liczbę abonentów i subskrybentów o 900 tys. Tym samym baza klientów firmy wzrosła do 26,4 mln. Więcej osób wykupywało usługi Canal+ w rodzimej Francji, Europie, Afryce i Azji. Na koniec 2022 roku francuska grupa miała 25,5 mln abonentów.
We Francji, gdzie Canal+ posiada umowy z amerykańskimi wytwórniami filmowymi Disney, Paramount Pictures, Sony Pictures, Universal Pictures i Warner Bros. liczba klientów wzrosła w ciągu roku z 9,5 mln do 9,8 mln. Na pozostałych rynkach europejskich baza poszerzyła się z 15,8 do 16,3 mln. Dane te obejmują nie tylko Polskę, ale także Czechy, Słowację, Austrię, Szwajcarię, Belgię, Holandię, Węgry i Rumunię. Od końca 2020 roku Canal+ nie wyodrębnia danych dla Polski. Wtedy firma miała 2,7 mln klientów.
Dołącz do dyskusji: Bezpłatne kanały i karta podarunkowa z okazji urodzin Canal+ Polska