Budżet reklamowy Delta Air Lines dla W&K
Agencja reklamowa Wieden & Kennedy wygrała przetarg naamerykański budżet reklamowy linii lotniczych Delta Air Lines.
W finałowej fazie przetargu nowojorskie biuro W&K pokonałonależącą do holdingu reklamowego Omnicom Group agencję BBDOWorldwide. Wcześniej wyeliminowane zostały agencje Saatchi &Saatchi (Publicis Groupe), Ogilvy & Mather (WPP Group) orazDeutsch (Interpublic Group).
Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w ubiegłym rokuprzewoźnik wydał za oceanem na reklamę w najważniejszych mediach 20milionów dolarów - o 44 procent mniej w porównaniu z rokiem 2007(36 mln USD).
Reklamowym budżetem Delta Air Lines będzie zarządzać W&K wNowym Jorku przy regionalnym wsparciu biur agencji w Portland,Amsterdamie i Tokio.
źródło: Adweek
Świat
Dołącz do dyskusji: Budżet reklamowy Delta Air Lines dla W&K